Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Fout bij eerste keer inloggen uitzendkrachten

Heb je problemen met inloggen bij je eerste keer? 

Controleer dan eerst je spam- of ongewenste e-mailmap! In 9 van de 10 gevallen staat de e-mail daar.

Hoe werkt het inlogproces?

  1. Account aanmaken: Zodra je account is aangemaakt in Aelio, ontvang je direct een e-mail met tijdelijke inloggegevens voor het platform.
  2. Eerste inlog: Log in met deze tijdelijke gegevens.
  3. Verificatiecode: Je ontvangt vervolgens direct een verificatiecode per e-mail. Let op: deze kan in je spambox terechtkomen!
  4. Account activeren: Voer de verificatiecode in om je account te activeren.

Veelvoorkomende problemen en oplossingen

  • E-mail niet ontvangen? Controleer grondig je spam- en ongewenste e-mailmap. Zowel de tijdelijke inloggegevens als de verificatiecode kunnen daar terechtkomen.
  • Verificatiecode kwijt? Je kunt altijd een nieuwe verificatiecode aanvragen.
  • E-mail met inloggegevens verwijderd? Controleer eerst nogmaals je volledige inbox en prullenbak. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met support via de chat.

Belangrijk: Als recruitment je account heeft aangemaakt met het juiste e-mailadres, moeten de inloggegevens correct zijn binnengekomen. Controleer altijd dubbel je inbox en spammap voordat je contact opneemt met support.