Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe komt het dat er een ander bedrag op de factuur staat dan in de app?

Op je factuur staat een ander bedrag dan dat je uitbetaald krijgt volgens de app. 

Het kan voorkomen dat het bedrag op je factuur afwijkt van wat je in de app ziet. Dit komt door de servicefee die automatisch wordt ingehouden.

Hoe werkt de berekening?

Het bedrag dat je uiteindelijk ontvangt, wordt als volgt berekend:

(Je gewerkte uren × jouw uurloon) - (€2,75 × je gewerkte uren) = Totaal uitbetaald bedrag

💡 Voorbeeld:

Stel, je hebt 10 uur gewerkt tegen €35,- per uur:

  • Bruto verdienste: 10 uur × €35,- = €350,-
  • Servicefee: 10 uur × €2,75 = €27,50
  • Netto uitbetaald: €350,- - €27,50 = €322,50

Dit verklaart waarom het bedrag op je factuur lager is dan je initiële berekening op basis van alleen je uurloon.

Waar vind ik de servicefee terug?

Je kunt de servicefee altijd terugvinden in je administratie:

  1. Klik rechtsonder op het smiley-icoontje
  2. Ga naar 'Administratie'
  3. Klik op 'Facturen'
  4. Kies voor 'Service Factuur' om een overzicht te zien van alle servicekosten

Heb je nog vragen over je factuur?

Neem gerust contact op via de chat in de app of mail naar support@aelio.nl. We helpen je graag met een gedetailleerde toelichting!