Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Partnerportaal in Aelio – Overzicht en Functionaliteiten

Het Partnerportaal in Aelio is dé plek waar partners hun uitzendkrachten en zzp’ers beheren. Je vindt het in Aelio - Partner.

Zo gebruik je het Partnerportaal:

➡️ Ga naar portaal: Klik hier om het portaal binnen te gaan.

📌 1. Planning

  • Hier staan alle openstaande diensten.
  • Je kunt niet terugkijken naar eerdere diensten.

📌 2. Plaatsingen

  • Hier zie je welke diensten door jullie zijn gevuld.
  • Bij filters kan je filteren op de persoon waarvan je een dienst zoekt.
  • Diensten annuleren?
    • Selecteer de dienst en klik op "Annuleer alle plaatsingen"
    • Of gebruik de 3 puntjes rechts van de dienst.

📌 3. Inbox

  • E-mails over wijzigingen in diensten (afdeling, tijden, annuleringen).
  • Deze mails komen binnen op de persoonlijke mail van jou als Partner gebruiker.
  • De inbox in Aelio hoeft niet actief in de gaten te worden gehouden.

📌 4. Check-outs

  • Hier staan alle gewerkte diensten die nog goedgekeurd moeten worden.
  • De Partner stuurt de check-out door naar de Klant, die het in hun eigen portaal goedkeurt.
  • Tegenvoorstellen:
    • Als een klant een tegenvoorstel doet, komt dit terug in de check-outs.
    • De Partner ontvangt een e-mail en kan het bespreken met de uitzendkracht/zzp'er, een nieuw voorstel doen of accepteren.
    • Je kunt filteren op Klant.

📌 5. Checked Out

  • Als een Check-out is doorgestuurd naar de Klant, verschijnt deze hier.
  • Zodra de klant de check-out goedkeurt, verdwijnt deze uit deze lijst.

📌 6. Kandidaten

  • Hier beheer je alle uitzendkrachten en zzp’ers die je inzet op diensten.
  • Aelio/Aethon doet dit niet voor jou, de Partner is zelf verantwoordelijk.
  • Kandidaat toevoegen:
    • Klik op "Voeg kandidaat toe"
    • Vul in: Voornaam, Achternaam, Telefoonnummer, E-mail
    • Kies dienstverband (werkvorm)
    • Upload eventuele vereiste certificaten (+ Selecteer bestand → Voeg toe)
    • Als documenten ontbreken, kan een verklaring worden toegevoegd dat het bureau de documenten in bezit heeft.
    • Support hoeft dit niet te controleren.

🔹 Beheer van kandidaten

  • Klik op een kandidaat om gegevens en certificaten te bekijken.
  • Je kunt certificaten inzien, wijzigen of kandidaten verwijderen.
  • Let op:
    • Foutieve documenten zijn de verantwoordelijkheid van de Partner.
    • Een zzp’er hoeft geen verklaring te tekenen, want er worden geen documenten gedeeld.
    • De Partner stelt zelf de verklaring op.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Wat is het verschil tussen Check-outs en Checked Out?

Hoe plaats ik een uitzendkracht of ZZP’er op een dienst?

Waarom zie ik geen uitzendkrachten of zzp’ers in mijn Partnerportaal?