Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Verificatiecode niet ontvangen? Dit kun je doen!

Het kan zijn dat je de verificatiecode niet kan vinden. Deze heb je vaak wel al gekregen.

  1. Spambox of ongewenste e-mail

    De e-mail met de verificatiecode of herstel-link kan per ongeluk in je spambox terecht zijn gekomen.

  2. E-mailinstellingen

    Soms ontvang je een melding dat je niet vaak e-mails krijgt van dit adres. Geef dan toestemming om e-mails van Aelio te ontvangen.

  3. Microsoft-adres (Hotmail, Outlook, Live, MSN)?

    Microsoft heeft een strenge spamfilter, waardoor onze berichten soms niet aankomen — zelfs niet in de spambox.

    Maak anders een nieuw Aelio account aan met een Gmail account.

    Hier is een stappenplan om een Gmail-account aan te maken:

    1. Ga naar de Gmail-website Open je browser en ga naar gmail.com of accounts.google.com
    2. Klik op 'Account maken ' Kies  'voor mijn eigen gebruik'  als je een persoonlijk account wilt.
    3. Vul je gegevens in
      • Voornaam en achternaam
      • Gewenste gebruikersnaam (dit wordt je e-mailadres)
      • Wachtwoord (kies een sterk wachtwoord en herhaal deze)
    4. Klik op 'Volgende'
    5. Voeg een telefoonnummer toe (optioneel maar aanbevolen). Dit helpt bij het beveiligen en herstellen van je account.
    6. Vul je geboortedatum en geslacht in
    7. Accepteer de servicevoorwaarden. Lees de voorwaarden door en klik op 'Ik ga akkoord'.
    8. Je Gmail-account is nu klaar! Verander je email in de Aelio-app in deze email en kijk of je de verificatiecode nu wel ontvangt.

⚠️ Let op: het e-mailadres waarmee je je registreert, kun je later niet wijzigen.

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.