Verificatiecode niet ontvangen? Dit kun je doen!
Het kan zijn dat je de verificatiecode niet kan vinden. Deze heb je vaak wel al gekregen.
-
Spambox of ongewenste e-mail
De e-mail met de verificatiecode of herstel-link kan per ongeluk in je spambox terecht zijn gekomen.
-
E-mailinstellingen
Soms ontvang je een melding dat je niet vaak e-mails krijgt van dit adres. Geef dan toestemming om e-mails van Aelio te ontvangen.
-
Microsoft-adres (Hotmail, Outlook, Live, MSN)?
Microsoft heeft een strenge spamfilter, waardoor onze berichten soms niet aankomen — zelfs niet in de spambox.
Maak anders een nieuw Aelio account aan met een Gmail account.
Hier is een stappenplan om een Gmail-account aan te maken:
- Ga naar de Gmail-website Open je browser en ga naar gmail.com of accounts.google.com
- Klik op 'Account maken ' Kies 'voor mijn eigen gebruik' als je een persoonlijk account wilt.
- Vul je gegevens in
- Voornaam en achternaam
- Gewenste gebruikersnaam (dit wordt je e-mailadres)
- Wachtwoord (kies een sterk wachtwoord en herhaal deze)
- Klik op 'Volgende'
- Voeg een telefoonnummer toe (optioneel maar aanbevolen). Dit helpt bij het beveiligen en herstellen van je account.
- Vul je geboortedatum en geslacht in
- Accepteer de servicevoorwaarden. Lees de voorwaarden door en klik op 'Ik ga akkoord'.
- Je Gmail-account is nu klaar! Verander je email in de Aelio-app in deze email en kijk of je de verificatiecode nu wel ontvangt.
⚠️ Let op: het e-mailadres waarmee je je registreert, kun je later niet wijzigen.