Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Verificatiecode niet ontvangen? Dit kun je doen!

Wij snappen dat je snel aan de slag wilt via Aelio, maar wilt het activeren niet helemaal lukken?

Heb je bij het aanmaken van je account geen verificatiecode ontvangen? Geen zorgen, er zijn een paar dingen die je kunt controleren:

  1. Controleer je spambox. De verificatiecode kan daar terecht zijn gekomen.

  2. Melding over e-mailinstellingen. Soms krijg je een melding dat je niet vaak e-mail ontvangt van het betreffende adres. Geef toestemming en je zou de verificatiemail moeten ontvangen.
  3. Heb je een e-mailadres van een Miscrosoft provider (hotmail.com, hotmail.nl, outlook.com, live.com, msn.com)? Dan kan het zijn dat onze mail niet door de spamfilter komt. De spamfilter van Miscroft is vaak streng, waardoor de mail niet altijd aankomt, zelfs niet in de spambox. Probeer een andere e-mailprovider, zoals Gmail. Houd er rekening mee dat je je e-mail niet later kunt wijzigen.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.