Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Waarom kunnen onze uitzendkrachten en zzp’ers geen diensten zien?

De zichtbaarheid van diensten voor uitzendkrachten en zzp'ers hangt af van de afspraken met de organisatie. Dit wordt geregeld via een watervalprincipe.

🔹 Wat houdt de waterval in?

Diensten worden stapsgewijs zichtbaar voor verschillende lagen. Afhankelijk van de gedefinieerde lagen, krijgen uitzendkrachten en zzp'ers toegang en kunnen zij reageren op de beschikbare diensten. Dit hangt af van de waterval die is ingesteld wanneer jouw uitzendkrachten of zzp’ers de diensten dus te zien krijgen.

🔹 Waarom zie ik wel diensten, maar kan ik niet reageren?

Dit kan komen doordat de certificaten van jouw uitzendkrachten of zzp'ers binnenkort verlopen. Het systeem controleert automatisch of alle benodigde certificaten geldig zijn. Als een certificaat bijna verloopt of al is verlopen, kan de medewerker niet reageren op diensten. Mocht dit het geval zijn, controleer dan dus of er een certificaat is van een medewerker wat binnenkort komt te vervallen.

💡 Wat kun je doen?

Zorg ervoor dat alle certificaten van jouw medewerkers up-to-date zijn. Upload de nieuwe certificaten in het tabje 'Kandidaten' zodat zij weer kunnen reageren op beschikbare diensten.

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Waarom zie ik geen uitzendkrachten of zzp’ers in mijn Partnerportaal?

Wat moet je doen na afloop van een dienst?

Ingeplande medewerkers bekijken