Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Waarom werkt mijn KVK-nummer niet in Aelio?

Als je KVK-nummer niet werkt in Aelio, ligt dat meestal aan een adresverschil.

    Een KvK-nummer (Kamer van Koophandel-nummer) is het unieke registratienummer waarmee een onderneming officieel staat ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.

    Dit nummer identificeert jouw organisatie juridisch als rechtspersoon of onderneming binnen Nederland.

    Het KvK-nummer bestaat uit acht cijfers en wordt automatisch toegekend zodra je jouw bedrijf inschrijft bij de Kamer van Koophandel.

    Je bent wettelijk verplicht dit nummer te vermelden op o.a. facturen, offertes, je website en zakelijke correspondentie (conform artikel 27 Handelsregisterwet 2007).

    Je kan het KvK-nummer vinden door:

    1. Via de Kamer van Koophandel:
      • Ga naar www.kvk.nl
      • Klik op “Zoeken in Handelsregister”
      • Zoek op jouw bedrijfsnaam of eigen naam.
      • Het KvK-nummer staat direct vermeld in de bedrijfsgegevens.
    2. Op officiële documenten:
      • Facturen, inschrijfbewijs of brieven van de Kamer van Koophandel kun je ook je kvk nummer vinden.

    Aelio controleert of het adres in Aelio matcht met het adres wat bij de Kamer van Koophandel geregistreerd staat als vestigingsadres.

    Controleer of het adres dat je in Aelio hebt opgegeven exact overeenkomt met het vestigingsadres dat geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel (KVK). Het adres wijzigen in Mijn KVK kan je doen door in te loggen op "Mijn KVK" met je DigiD. Wijzig het adres in Aelio zodanig dat het overeenkomt met het adres wat bij de KVK geregistreerd staat.