Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Probleem met inplannen? Dit is de oplossing

Waarom je een medewerker mogelijk niet kunt inplannen

Kun je een medewerker niet inplannen? Dit kan komen door certificaateisen. Alleen medewerkers met de juiste certificaten kunnen worden ingepland voor een dienst.

✔ De benodigde certificaten moeten in het profiel geüpload zijn.
✔ Ook certificaten van een hoger niveau voldoen.
✔ Bij het toevoegen van een kandidaat zie je aan het certificaatsymbooltje achter het telefoonnummer of iemand geschikt is.

Het kan ook zijn dat het profiel van de medewerken nog niet helemaal compleet is. En er nog stappen gevolg moeten worden.
Controleer het profiel van de medewerker en zorg ervoor dat alle vereiste certificaten correct zijn toegevoegd.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Een medewerker annuleren op een dienst

Een medewerker inplannen op een dienst

Ingeplande medewerkers bekijken