Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe kan ik mijn uren corrigeren als ik een fout heb gemaakt met indienen?

Heb je een fout gemaakt met het indienen van je uren? Geen probleem. Lees hier wat je moet doen

Je kunt je uren niet zelf corrigeren na het indienen in de Aelio-app.

Zodra je op verzenden hebt gedrukt en je uren hebt ingediend, kun je deze niet meer zelf aanpassen.

Wat moet je doen als je een fout hebt gemaakt?

Heb je een fout gemaakt bij het indienen van je uren? Mail dan direct naar zorg@aethon.nl. Dit is de planning van Aethon, zij kunnen je uren voor je aanpassen en dit verwerken met de opdrachtgever.

Werk je voor een vaste grote partner?

Dan is het ook mogelijk de partner zelf een mail te sturen. Kijk goed bij welke opdrachtgever je de uren verkeerd hebt ingediend en stuur zelf een mail bericht aan de partner met de correcte uren. 

Zet in de mail de volgende gegevens:

* Naam + achternaam
* Naam opdrachtgever
* Locatie opdrachtgever
* Datum van de dienst
* Correcte tijden van de dienst