Partners
De meest gestelde vragen van partners
- Problemen met het inplannen van een medewerker? Dit kan het probleem zijn.
- Nieuwe partnermedewerkers toevoegen?
- Toegang tot het Partner Portaal aanvragen voor een collega
- Openstaande diensten bekijken in het Partner Portaal
- Wat moet je doen na afloop van een dienst?
- Hoe log je in als Partner?
- Partnerportaal in Aelio – Overzicht en Functionaliteiten
- Waarom kunnen onze uitzendkrachten en zzp’ers geen diensten zien?
- Wat is het Partnerportaal?
- Waarom zie ik geen uitzendkrachten of zzp’ers in mijn Partnerportaal?
- Wat is het verschil tussen Check-outs en Checked Out?
- Hoe kan ik een overzicht exporteren van alle gewerkte uren?
- Wat moet ik doen als een medewerker ziek wordt op de dag van een dienst? (Partner)
- Kan ik reiskosten verrekenen naar een klant? (Partner)
- Openstaande diensten bekijken in het partnerportaal
- Hoe verwijder ik een partner medewerker?
- Kan ik zien welke medewerkers de meeste diensten hebben gewerkt? (Partners)
- Kan ik in het partner portaal met meerdere locaties of afdelingen werken?
- Hoe lang blijven afgeronde diensten zichtbaar in het partnerportaal? (Partner)
- Kan ik documenten voor meerdere medewerkers tegelijk uploaden?
- Ingeplande medewerkers bekijken
Shifts
- Kan ik meerdere medewerkers tegelijk inplannen op verschillende diensten? (Partners)
- Wat gebeurd er als een klant een dienst annuleert? (Partner)
- Een medewerker annuleren op een dienst
- Een medewerker inplannen op een dienst
- Kan ik diensten zien die al zijn vervuld?
- Hoe plaats ik een uitzendkracht of ZZP’er op een dienst?