Kan ik in het partner portaal met meerdere locaties of afdelingen werken?
Op dit moment ondersteunt het Partnerportaal nog geen onderscheid tussen meerdere locaties of afdelingen binnen jouw eigen organisatie. Je werkt vanuit één centraal account voor al je activiteiten.
Wel mogelijk: Toegang tot meerdere klantlocaties
Als je werkt met klanten die meerdere vestigingen of afdelingen hebben, kun je toegang krijgen tot deze verschillende locaties. Dit moet worden ingesteld door je Accountmanager.
Hoe vraag je toegang aan tot verschillende klantlocaties?
- Neem contact op met je Accountmanager via de chat in het Partnerportaal of op www.aelio.nl.
- Geef aan voor welke klanten en locaties je toegang wilt krijgen.
- Je Accountmanager regelt de toegang voor je.
- Zodra dit is ingesteld, zie je de diensten van deze locaties verschijnen in je Planning.
💡 Tip
Gebruik de filterfunctie in het tabje 'Planning' om gemakkelijk te schakelen tussen verschillende klanten, vestigingen en afdelingen. Zo houd je een duidelijk overzicht van alle beschikbare diensten per locatie.