Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Nieuwe partnermedewerkers toevoegen?

Zo voeg je eenvoudig een medewerker toe

Wil je een nieuwe partnermedewerker toevoegen? Volg deze stappen:

  1. Ga naar het tabje ‘Kandidaten’.

  2. Hier zie je alle toegevoegde medewerkers en kun je een nieuwe kandidaat toevoegen.

  3. Vul de volgende gegevens in:

    • Naam

    • Telefoonnummer

    • E-mailadres

    • Werkvorm (zelfstandige of uitzendkracht)

  4. Upload de benodigde certificaten, afhankelijk van de diensten waarvoor je de medewerker wilt inplannen.

  5. Je kunt ook de door de Accountmanager aangeleverde documentatieverklaring gebruiken.

Na het toevoegen is de medewerker beschikbaar voor planning!

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Toegang tot het Partner Portaal aanvragen voor een collega

Hoe log je in als Partner?

Hoe plaats ik een uitzendkracht of ZZP’er op een dienst?