Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Hoe keur ik uren goed?

Wanneer je in het Klantportaal bent, ga je naar Checkouts onder Administratie. Hier zie je alle openstaande checkouts van losse shifts. Wil je de checkouts van projecten bekijken? Klik dan rechtsboven op de blauwe knop ‘Projecten’.

Je ziet per checkout de volgende informatie:

✔️ Naam van de flexwerker
✔️ Beoordeling → Geef een duimpje als de shift goed of niet goed is verlopen
✔️ Functie & locatie → Waar heeft de dienst plaatsgevonden?
✔️ Datum → Wanneer is de dienst uitgevoerd?
✔️ Geplande & gewerkte tijden → Afwijkingen worden in rood weergegeven
✔️ Gemaakte kosten → Controleer dat zzp’ers geen reiskosten declareren en dat er geen dubbele reiskostenvergoeding staat
✔️ Pauzes → Wordt deze correct toegepast?

🔹 Drie puntjes (extra opties):

  • Tegenvoorstel → Indien de gewerkte uren niet correct zijn
  • Akkoord → Keur de uren goed
  • No Show → Markeer als niet op komen dagen, te laat afgemeld of ziekgemeld
  • Flexpool beheer → Pas de flexpool aan

Door op ‘Akkoord’ te klikken, keur je de uren direct goed. Als de gewerkte uren niet kloppen, kun je een tegenvoorstel indienen.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Hoe doe ik een tegenvoorstel en waarom?

Hoe maak ik een shift aan?

Hoe werkt de facturatie voor opdrachtgevers?