Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Verificatiecode niet ontvangen? Dit kun je doen!

Heb jij je verificatiemail gecontroleerd in je spambox?

Heb je bij het aanmaken van je account geen verificatiecode ontvangen? Geen zorgen, er zijn een paar dingen die je kunt controleren:

1️⃣ Controleer je spambox: De verificatiecode kan daar terecht zijn gekomen.
2️⃣ Melding over e-mailinstellingen: Soms krijg je een melding dat je niet vaak e-mail ontvangt van het betreffende adres. Geef toestemming en je zou de verificatiemail moeten ontvangen.
3️⃣ Hotmail-gebruikers: De spamfilter van Hotmail is vaak streng, waardoor de mail niet altijd aankomt, zelfs niet in de spambox. Probeer een andere e-mailprovider, zoals Gmail of Outlook. Houd er rekening mee dat je je e-mail niet later kunt wijzigen.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Wat moet ik doen als mijn ID-check niet lukt?

Hoe vraag ik een VOG aan?

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!