Wat gebeurt er als ik niet naar een dienst kom? (boete informatie)
Niet op komen dagen op je shift? Kijk hier wat er gebeurt!
Wat gebeurt er als ik niet op kom dagen?
Niet verschijnen op een dienst heeft gevolgen voor jou én voor de opdrachtgever. Daarom nemen we no-shows serieus. Als dit gebeurd wordt je account geblokkeerd, krijg je een boete en wordt je no-show geregistreerd in ons systeem. Lees hieronder wat dat inhoudt:
Wat is de boete als ik niet kom op een dienst?
Als je niet op komt dagen zonder geldige reden, krijg je een boete van €100,-. Deze boete wordt aan je gefactureerd. Je account wordt ook geblokkeerd totdat je deze boete van €100,- betaald hebt.
Wat gebeurt er met mijn account?
Zodra je een boete hebt gekregen, wordt je account geblokkeerd. Dit betekent dat je geen nieuwe diensten meer kunt aannemen totdat de boete is betaald. Betaal de boete daarom zo snel mogelijk om weer aan de slag te kunnen.
Hoe lang duurt het voordat mijn account weer actief is?
Na betaling van de boete duur het maximaal 48 uur (op werkdagen) om je account te activeren. Je kunt daarna gelijk weer diensten aannemen.
Kan het sneller?
Ja! Heb je de boete betaald en wil je sneller weer aan de slag? Stuur dan een mail naar zorg@aethon.nl met je betalingsbewijs. Zo kunnen we je account sneller activeren.
Ben je het niet eens met de boete?
Denk je dat de boete onterecht is? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons via zorg@aethon.nl. We kijken dan samen naar jouw situatie.
Let op: registratie van no-shows
Alle no-shows worden geregistreerd in ons systeem, ongeacht de reden. Dit helpt ons de betrouwbaarheid van ons platform te waarborgen. Heb je een geldige reden? Neem dan altijd zo snel mogelijk contact met ons op.