Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wat gebeurt er bij een wijziging of annulering van een dienst?

Zo blijf je op de hoogte van wijzigingen

Als een dienst waarvoor je bent ingepland wordt gewijzigd of geannuleerd, ontvang je hiervan altijd een melding. Hoe je op de hoogte wordt gebracht, hangt af van je status voor de betreffende dienst:

Je bent actief ingepland voor de dienst

Als je al bent geaccepteerd en ingepland staat voor een dienst, ontvang je bij een wijziging of annulering:

  • Een pushnotificatie in de app (als je notificaties hebt ingeschakeld)
  • Een e-mail met informatie over de wijziging of annulering

Zo ben je altijd op tijd op de hoogte en kun je je planning hierop aanpassen.

Je hebt alleen een aanmelding voor de dienst

Als je je hebt aangemeld voor een dienst maar nog niet bent geaccepteerd, ontvang je geen melding bij een wijziging of annulering. De dienst verdwijnt in dat geval automatisch uit je lijst met aanmeldingen.

Tip: Controleer regelmatig je ingeplande werk

Om verrassingen te voorkomen, is het verstandig om regelmatig je 'ingepland werk' in de app te controleren. Zo blijf je altijd op de hoogte van eventuele wijzigingen in je planning.

Openstaande diensten bekijken in het Partner Portaal

Een medewerker inplannen op een dienst

Een medewerker annuleren op een dienst