Overslaan naar inhoud
Nederlands
  • Er zijn geen suggesties want het zoekveld is leeg.

Wat houdt NO SHOW in en hoe geef ik dit aan?

Wanneer een flexwerker niet op de shift verschijnt, wordt dit als NO SHOW geregistreerd. Dit geldt ook als iemand zich met een geldige reden heeft afgemeld.

🔹 Hoe registreer je een NO SHOW?

1️⃣ Ga naar Checkouts in het Klantportaal
2️⃣ Klik op de drie puntjes bij de betreffende shift
3️⃣ Kies voor ‘NO SHOW’
4️⃣ Selecteer de juiste optie:

  • Ziekmelding → Als de flexwerker zich ziek heeft gemeld
  • Last minute afmelding → Als iemand zich op het laatste moment afmeldt
  • Afwezig zonder afmelding → Als iemand niet komt opdagen zonder iets te laten weten

🔹 Wat zijn de gevolgen van een NO SHOW?

  • Last minute afmelding en Afwezig zonder afmelding kunnen consequenties hebben.
  • Je kunt dit aangeven door het schuifje ‘Nee, consequentie is niet terecht’ om te zetten naar ‘Ja, consequentie is terecht’.
  • Hierdoor krijgt een zzp’er een NO SHOW-boete en wordt de toegang tot het platform geblokkeerd totdat de boete is betaald.
  • Klik op ‘Bevestig’ om de NO SHOW definitief door te zetten.

 

Mis dit niet! Deze artikelen kunnen je verder helpen.

Wat te doen bij onenigheid met de opdrachtnemer?

Wat kan ik zien van een flexwerker voordat ik iemand accepteer op een shift?

Hoe werkt het annuleringsbeleid?