Wat moet ik doen als mijn loonstrook niet klopt?
Klopt er iets niet op je loonstrook? Controleer hem eerst goed.
Controleer eerst goed of je loonstrook overeenkomt met je gewerkte uren in de app. Je kunt je gewerkte diensten terugvinden door te gaan naar:
- Rechtsonder > smiley-icoon
- Klik op "Administratie"
- Selecteer "Gewerkte diensten"
Kijk hier of je gewerkte uren overeenkomen met de uren op je loonstrook. Loonstroken zijn alleen voor uitzendkrachten en niet voor zzp'ers. Ben je een zzp'er en klopt er iets niet? Kijk dan hier: Facturen zzp'ers
Controleer goed op je loonstrook in de AFAS app of je uren, ORT en declaraties overeenkomen met wat je hebt opgegeven in de app.
Klopt het nog steeds niet?
Neem dan contact op met onze payroll afdeling. Zij kunnen je verder helpen met vragen over je loonstrook en salaris.
Contactgegevens:
- Payroll: Payroll@aethon.nl. Deze afdeling is verantwoordelijk voor de afhandeling van loon voor uitzendkrachten. Niet voor Zzp-ers.
- Shared Service Center (SSC): SSC@aethon.nl - Het SSC is verantwoordelijk voor alles rondom de onboarding van uitzendkrachten en kan je ook helpen met loonstrookvragen.